Aldatma Sözleri

aldatma sözleri, aldatma sözleri damar, aldatma sözleri kısa, aldatma sözleri 2014, aldatma sözleri facebook, aldatma sözleri mesajları şiir, aldatma anlamlı sözler, aldatan adama sözler, beni aldatma sözleri, aldatma ayrılık sözleri, aldatan erkeğe sözler, aldatmaya dair sözler, duygusal aldatma sözleri, aldatan insana sözler, aldatma koyucu sözler, yeni aldatma sözleri

  1. Bir canım var ondan da geçmişim sende kim oluyorsun...
  1. Sen Öğrettin Derinden Sevmeyi Sahi Neydi Bizi Ayıran?
  1. Kısaca söyleyeyim: anlamak yordu beni.
  1. Ne hoş kendimle sohbet. Kalacak Değil Ya İlelebet; Geçer Elbet Yanlızlık la Rekabet...!
  1. Arsızlığa cesaret, Zina'ya aşk dediler! Bir neslin ahlakını işte böyle yediler...
  1. Sakın gece bir adamı günah işlerken görürsen gündüz vakti ona günahkar gözü ile bakma Kim bilir sabahleyin tövbe etmiştir sen bunu bilemezsin
  1. Solun solumun hizasına yaklaşmayacaksa ne yapayım ben bu canı, lazım değil.
  1. Senin Tuz Bastığın Yaralara Melhem Olan Çokta, Ne Yazık ki, Gönlüm Soytarı Değil!
  1. Ben hep inandım ve inanıyorum duaların uzakları yakın kıldığına, yürekleri bir tuttuğuna...
  1. Erkek dediğin yürekli olmalı; Ve kendini seven bir kadını üzmekten ödü patlayacak kadar da korkak. İkili oynamıyacak kadarda dürüst.
  1. Pardon Ama sen kalp kalbe karşıyı yanlış anlamışsın Yanımda olacaksın Karşımda değil
  1. Allah belanı, adımı her dakika aklına düşürmekle versin...
  1. Ben hatayı fazla güvenmekle yaptım. Tekrar güvenmeye hazır değilim; buna gücüm de yok.
  1. Ben huzur arayan, kafası karışık biriyim... Bana kendi dertlerini yükleme!
  1. Sabit Olabilen Bendim.Hep Haykırdım ve Denge... Denge çok önemliydi. Gelebileceğin Yer, Nokta Bendim.
  1. Ben güzel olan her şeyin bittiğini gördüm, lütfen çirkin olalım biz
  1. Mesafeler, sevmeyi bilmeyen insanların bahanesidir...
  1. Bir ilişkiyi kurtarmak adına sunulan çözümler, zamanla problemin kendisi haline dönüşebilir.
  1. Önceliği ben olmadığım kişinin sol yanımda olması imkansız...
  1. Yarına kalsada yanına kalmaz... Acı döner gelir karması var... Kısacası ilahi adalet...
  1. Hüzün gündüz görünmez, o ateş böceği gibi yalnız geceleri parlar...
  1. Onun tenine dokunan sivrisineği bile affetmem yazmış. Şu sıcak yaz günlerinde böyle kimyasal içermeyen bir sinek kovucu hiç fena olmaz vallahi.
  1. Sebeplerle ilgilenmiyorum, sonuçlar daha çok ilgimi çekiyor.
  1. Ben kötü biri değilim. Sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir.
  1. Utanmadık'tan sonra dilediğini yap.
  1. Kaybettiklerimiz bizi Allah'a yaklaştırdı, kaybetmek güzelmiş meğer...
  1. Senden başka bir kalbe çarpmayayım diye sakla göğsünde beni. Sesimi, gözlerimi, sözlerimi sakın.
  1. Mütevazi olan kişileri enayi yerine koymayın, sesini çıkartmıyorsa kalitesinden'dir
  1. Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı dostum
  1. Konuşmuyor olabiliriz ama sigaramı yak ve omuzunu getir
  1. Beni üzdüğünde eline ne geçiyorsa iki katını vereyim
  1. Ben senin bana indireceğin hayra öylesine muhtacım ki
  1. Kadında zaman geçmez. Sakın günün birinde iyileşmek için zamana güvenme.
  1. Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır.. Peki ya kahrını görünce de sevebilir misiniz? Nerde o kahrıda lütfuda Güzel AŞK'lar
  1. Ya aşkı öğret bana ya da aşkın yokluğuna üzülmemeyi.
  1. Onlar sanıyorlar ki, biz sussak mesele kalmayacak. Halbuki biz sussak, tarih susmayacak. Tarih sussa, hakikat susmayacak.
  1. Benden nefret ettiğini duydum. Eğer seni düşünecek vaktim olsa, bende senden nefret ediyor olurdum
  1. Müslüman yürekler bilirim daha; Kızınca cehennem kesilir, sevince cennet.
  1. Kendiliğinden Gelsen Ne olur Aramıyorum Yiğitlikten Sendeki SABIR da Mübarek Paslanmaz Çelikten
  1. Keşke hayatının romanını yazarken beni kalem diye kullanmasaydım
  1. Bir duvara asılı tablo misali halim... Gözlerim çok şey anlatsa da, Sükuta mahkum zavallı kalbim.
  1. Ben kendi çapımda yazıyorum; Ucu sana değiyorsa, Hala etrafımda dönüyorsun demek
  1. Gerçekler diyorum... Acıtıyor değil mi ?
  1. Pisikopatlıkla alakası yok. Senin dalını kıranın ağacını kökünden sökeceksin. Biraz Umursamazım O Kadar
  1. Sen beni sev de, varsın şehirler yanlış olsun canım
  1. Ne ben sana kızarım, ne de zatın zahmet edip bana küssün. Artık seninle biz düşman bile değiliz.
  1. Kime ne zarar gelir ki bizden? Kızarsak en fazla şiir yazarız.
  1. İstediğin kadar zeka fışkırsın beyinden, anlamak hala kalbin işidir...!
  1. Çok gülerim... Ve bunun sana küfür olduğunu kimse anlayamaz.
  1. Bir Gün Gitsen Bile Hatıran Yeter; Aşk Senden Kalma Maziden Kalma...
  1. İlk Görüşte Aşk Diye Bir şey Varmış Güzel Bir Duyguymuş Sevilmek Güzel...
  1. Bir Gün Gitsen Bile Hatıran Yeter; Aşk Senden Kalma Maziden Kalma
  1. İlk Görüşte Aşk Diye Bir şey Varmış Güzel Bir Duyguymuş
  1. Sevmek için nedenleri olanın gitmek için bir açıklaması yoktur
  1. Hiç umurunda değilmişim gibi yaşamaktansa hiç doğmamış gibi ölmeyi tercih ederim
  1. Sen, benden başkalarına sınırlarını çiz söz vatan gibi korurum seni.
  1. İstemem senden başka birini tamamlıyoruz birbirimizi
  1. Gözümüzden düşürdüklerimiz, kalbimizden düşmüyordu her zaman. Çünkü insan, gözüyle değil kalbiyle seviyordu.
  1. Birini sevmek için karşılık beklemem ki... zaten sevdiğim hiçbir şarkı da benim için bestelenmedi.
  1. Sana olan aşkımı bilsen, bana olan duyarsızlığından utanırdın.
  1. Geride bıraktığın hatıralara İhanet etmiş gibi gelir. Ve bu yüzden; Bazen gülmek insana Gerçekten acı verir!.
  1. Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun!
  1. Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek!
  1. Birini ne kadar özlediğini ancak "seni çok özledim" Bile diyemeyeceğini fark ettiğin anda anlarsın!
  1. Sana olan aşkımı bilsen, bana olan duyarsızlığından utanırdın.
  1. Her şey geçmişte kalıyor ama hiçbir şey geçmiyor.
  1. Doruklarda sevdalandım ben sana kimse ulaşamasın diye saf aşkıma
  1. Hayatı; gözyaşlarınla ödüllendireceğine gülücüklerin'le cezalandır
  1. Düşer bir kar tanesi saçlarının ucuna yastığımda özlemin kurulur baş ucuma
  1. Rüyalarda yaşıyorsan kimsenin önemi yoktur boşver hepsini bu yüzden
  1. Kalbi hacize verdim oysa borçlu sendin.
  1. Ben kumdan bir kale yaptım ki bize kimse dokunmasın bu sevgimize
  1. Seni sevdim kendim ettim bir kumardı kaybettim
  1. Bazı rüyalar vardır hiç bitmesin istersin
  1. Birinin varlığıyla yanmış isen yokluğuyla da sönmesini bilmelisin.
  1. Her şeye sahip olmak isteyen elindekini'de kaybediyor
  1. Bir sabaha daha sensiz uyanmak yerine gözlerine bakarak uyanmayı ne kadar isterdim
  1. Bazen tek ihtiyacımız seninle konuşmak iyi geldi diyebileceğimiz birisi.
  1. Seni sevmek aklıma geldiğinde anlamsızca gülmektir
  1. Aşkta hatayı kendinde arayanlar gerçekten sevenlerdir
  1. Yarim beni sevsin beni duysun elini belime koyup öyle uyusun
  1. Belki bir gün yine karşılaşırız unutulmuş bir aşkın kuytusunda... Ayrı yatakların, aynı uykusunda...
  1. Ben sana ölümün kıyısında yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum.
  1. Yalancı bahar gibi geldin açtın gittin yapraklarımı
  1. Elbet bir gün bizde mutlu oluruz ya sizinle ya da başkalarıyla
  1. Bunca kalabalığın içinde bir ben yalnızım çünkü ben senle fazlayım
  1. Herkes sadece anladığı konuda konuşsaydı, sessizlik dayanılmaz olurdu...
  1. Yağmurlu havada evine yürüyüşümü özledim ben seni özledim
  1. Seni sevmek şarkılara anlam yüklemekti eşlik edercesine sözlerine
  1. Yalnızım, ne kadar aranıp dursam, baş ucumda seni bulamıyorum.
  1. Hayat bir hediyedir, verilen hediyeyi beğenmesen'de verenin hatırına gülümsemek gerekir.
  1. Sevmek, sevilmek... Bunlar çok güzel duygular elbette. Herkes bizim gibi şanssız değil ki aşktan yana...
  1. Ne zormuş insanın sevildiğini sanması. Tırnaklarıyla kazıdığı bir aşkta, tırnak kadar değerinin olmaması...
  1. Bilemez insan severken kendini nerede kaybettiğini
  1. Yeni yıla girerken sevdiklerinize seni seviyorum demeyi unutmayın
  1. Sen söner mi diye düşündükçe, daha fazla tutuşur gerçekten sevenin kalbi
  1. Kimle nerede olursan ol, şarkı çalmaya başladığında aklına gelen ilk kişi. Gerisi yalan.
  1. Özlemekten yorulur mu insan? Yoruluyor işte, söyleyemeyince.
  1. Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu, sevgi; emekti...
  1. Hayatımızın yarısını uyuyarak geçiriyoruz, diğer yarısını da uyutularak
  1. Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil
  1. Aşk, bir çıkmaz sokağa yanlışlıkla girip, bilerek çıkmamaktır.
  1. Kanat çırpmayı bilmeyen kuş, koşmayı uçmak zanneder.
  1. Gelişi güzel değil, gülüşü güzel sevdim.
  1. Yazdıklarımı Okuyabilecek Milyonlarca İnsan Varken, Onları Yazarken Ne Hissettiğimi Anlayabilecek Bir Tek Sen Varsın...
  1. Gözlerim gözlerine açılıyor başka manzara istemem ki ben...
  1. Senden istediğim çok şey değil ki uzaktan uzağa bir gülsen yeter.. !
  1. Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, birde aşk vardır seni anlatır...
  1. Sen Gel Bu Bayram Benim Şekerim Ol Bende Öteki Bayram Senin Kurbanın Olayım...
  1. Aynı sözler sadece aynı gözler için tekrarlanır...
  1. Senin gözlerine bakmak o kadar zor ki ne yapacağımı şaşırıyorum...
  1. Kendini yalnız hissettiğinde yüreğin kadar yanındayım elini kalbine koy ben hep ordayım...
  1. Nedendir bilemiyorum; sana bakınca kendimi görüyorum, sana gelirken kendimden gidiyorum, senden giderken kendime gelemiyorum!
  1. Bir gün olur'da uğrarsan sol göğsümün altındaki kente hüzünlü bir sesle bir zamanlar buralar hep benimdi diyeceksin.
  1. Aşk bir kişinin başka bir kişiye ilgi duyduğunda, geleceği onunla hayal etmesidir.
  1. Kimle nerede olursan ol şarkı çalmaya başladığında aklına gelen ilk kişi gerisi yalan.
  1. Gölgene koy beni nereye gidersen git seninle olayım...
  1. Karmakarışık bir duygu hissediyorsan eğer bil'ki bu aşktır. Çünkü aşk içinden çıkamadığın bir labirenttir.
  1. Hangi zili çalarsam çalayım, hep aynı kapı açılıyor, tüm yol, sokak ve köprülerden yalnızca sana geçiliyor...
  1. Aşk bazen o elini ilk tuttuğunda'ki sıcaklık, gözlerine ilk baktığında'ki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.
  1. Seni Sevdiğimi Bir Türlü Anlamıyorsun....benim Anlayamadığım Da Seni Neden Sevdiğim...
  1. Mazinin üstüne yağsada karlar hatıralar daima kalplerde yaşar...
  1. En güzel aşk gül gibi açanı, mutluluk saçanı değil; ayrılıksız olanıdır...
  1. Hayat gözlerinde yaş değil dudaklarında kahkaha olsun bir tanem...
  1. Yaşamın en büyük dramı insanların yok olması değil aşktan vazgeçmeleridir...
  1. Biraz seni bilirler, biraz beni. Ama ne bilirler bu delinin seni ne çok sevdiğini.
  1. Ben senin hayalini bile helaliyle istedim... İşte farkım bundandı
  1. Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm...
  1. Seni kendime masal,ömürümede şiir gibi yazmak istiyorum.
  1. Seni Her Gördüğüm De Bir Gülümseme Geliyor Birden.
  1. Bıraktığın gibi hala ellerim, öyle soğuk, öyle kimsesiz.. Nasıl olur deme!
  1. Bin tane yüze bakıp aydınlığı aramaktansa, içlerin de, bir tanesinde ışık görmek benim için yeterlidir...
  1. Belki bundan sonra belki senden sonra adam olur bu yürek...
  1. Dünya Gülüşün Kadar Huzurlu Gözlerin Kadar Güzel Olsun Yeter...
  1. Hayatın iki ucundan tutarız aynı lades gibi ama sen hiç kazanamazsın çünkü hep aklımdasın...
  1. Masum ve çıkarsız sevenlerin hakkıdır aşk.
  1. Tesadüfen tanıştığın bir insana bir bakıyorsun, her şeyin olmuş.
  1. Meğer senle karşılaşmadan önce hiçbir güzelliği yokmuş mavinin, senin gözlerinde durduğu kadar...
  1. Hayatın ağırlığını ve acısını tek bir sözcük unutturur bize aşk.
  1. Bazı insanlar sevmeyi bildiğini sanır ama hiçbir şey bilmiyordur...
  1. Belki kader bir gün karşınıza teninize dokunmadan ruhunuzu okşaya bilen birini çıkarır...
  1. Ne kadar kalmak istesek te bazen gitmek zorunda kalırız, ve ne kadar gitmek zorunda olsak ta kalmaktan yanadır sol yanımız...
  1. Sen iyiysen bana nasılsın diye sorma zaten benim hayatım sensin.
  1. Akıttığınız göz yaşına değecek tek insan silmek için... Yanınızda olandır.
  1. Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bilki, gözlerimin daldığı yerdesin... Hayat, derin bir uyku ise, gördüğüm en güzel rüya sensin.
  1. Düşünceler farklıdır, ayrılıklar kaçınılmazdır. Her zaman sevgi doğruluk üzerine aşklar devasadır.
  1. Sadece benden ibaretim artık, ruhum sende kaldı...
  1. Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, gururun başladığı yerde sevgi son bulur...
  1. Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
  1. Senin adın yok Ama ne zaman çağırsam; düşlerimde sesin duyulur, denizler, şehirler ve başka topraklar dökülür ayaklarına.
  1. Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm...
  1. Alt yapısı olmayan bir şehir gibiyim. ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor. ve ne zaman seni düşünsem, kalbimin trafiği aksıyor..
  1. Ey Yarim Gözlerimdeki Parlayan Sebeb'tir Gülüşün.
  1. Herkesin boğulmaktan korktuğu için açılamadığı bir aşkı vardır...
  1. Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan, mutluluk karşıtı bir eylem...
  1. Ah be aşk! Bir tutabilsen şu gönlümün ucundan,gerisi çorap söküğü gibi gelecek ama...
  1. Öyle defalarca neşter vurmaya gerek yok bu yaraya, sen arada gel git o devam eder kanamaya!
  1. Sana soğuk davrandığıma bakma, sevdiğimi söylersem sende gidersin.
  1. Hayatıma anlam verecek sihirli bir kelime aradım, her şeyi denedim senin ismin olmadan başlamıyor hiçbirisi...
  1. Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri....
  1. Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım.
  1. Ey Sevgili : Ölmek değilde,olaki mezarıma gelirsen Kalkıp sana sarılamamak koyar..
  1. Mutlu oImak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.
  1. Aşk belki senin o güzel gülüşünde yada bakışlarındadır Sevgilim..
  1. Deseler ki gökten Aşk yağacak... Hiç birine dokunmam SEN gelene kadar.
  1. Elimden gelen bir şey yoktu, kalbimden geleni yaptım ben de; sevdim işte, o kadar..
  1. Çok zahmet olacak sana. El emeği göz nurlarını boş ver. Çeyiz olarak kimseye bakmamış gözlerin yeter.
  1. Bırak ta Seni Ben Seveyim Yabancıya Gitmesin Gözlerin...
  1. Söylesene uzaktaki hasretim nasıl oluyor da gönlüme bu kadar yakın oluyorsun.. Oysa daha gözlerine bakmak bile nasip olmadı bana..
  1. Sen yeter ki içinden de olsa bile seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kafi.
  1. Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden... Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem...
  1. Sonra Sen Çıktın Karşıma ve İçimden Dedim ki... Allah Bazen Yapılan İyiliklerin Mükafatını Cennete Bırakmıyor.
  1. Aşk, sabahlara kadar uyumamak değildi aslında. Her sabah uyandığında, yaşamaktan önce onun gelmesiydi aklına.
  1. Sükutumu mazur gör; adını dudaklarımdan çıkarmak bile paylaşmaktır seni.
  1. Aşk; Kaderinin Getiremediğini Yüreğinde Taşıyabilmektir.
  1. Bir Rüya Görürsün Hani Hiç Uyanmak İstemezsin "Sen" İşte Öyle Bir şeysin...
  1. Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasın'dır merkezinde, ya da dışındasındır hasretinde...
  1. Yenilmek için 'yokluğuna' ihtiyacım yoktu. Ben, sen varken de kaybediyordum kendimi.
  1. Gece Soğuk, Dışarıda Rüzgar, Her Yanım Ayaz. Zemheri`de Yüreğime Cemre Düşüren Güzel, Al Bendeki Sevdanı, En Mahrem Yerine Yaz....
  1. Alnımdan öpülen masum bir öpücük kadar mutlu edemez öpüşmelerimiz...
  1. Aşk insanı Hayata Bağlar Hayat İse İnsanı Aşka Bağlar.
  1. Sen oradan seni seviyorum desen, ben dünyayı aradan çıkarıp sarılırım sana..
  1. Yüreğim Yüreğine Değdiğinden Beri, Aklım Yoluna Sürgün, Kalbim ise Sevdana.
  1. Aşk; tüm dünya insanlarının içinde; sana tanıdığım ayrıcalıktır
  1. Bir sonbahar daha geçti, döküldü yapraklar, arasında savruldu bütün duygular, her şey unutulur da ya yaşananlar?
  1. Bilirim sen benim yüreğimin içine düşen, En büyük imtihansın, Duam odur ki; Mükafatım olasın.
  1. Çay bardağında bırakılan dudak payı kadar bile uzak kalamam gözlerine.
  1. Elini kalbine koyduğunda hissettiğin bişey varsa işte o tam olarak benim..
  1. Bütün Semte Meydan Okurken; Sadece Bir Kişiye Esir Düşmektir Aşk...
  1. Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım.
  1. En çokta "canın cehenneme" dersin, diye korkuyorum... Çünkü canımsın, yanarsın kıyamam.
  1. Seni kaybetmemekte kararlıyım. Kararlarımda ısrarlıyım. Israrlarımda inatçıyım. İnatlarımdan da vazgeçmem..
  1. Ciddi aşkın adı; iki insanın arasında beraber açtığı ve beraber gömüldüğü mezardır..
  1. Aşk’a yalan deme! Eğer öyle ise; Yusuf ile Züleyha’nın Kur’an da işi ne.
  1. Fazla şey istemez seven yüreğim sen varsan yeter, gerisi kalsın yanımdayken bile tek özlediğim hasretini çektiğim sen olmalısın...
  1. Öpecekmiş gibi yaklaşıp kokusunu içine çekmekti belkide aşk.
  1. Aşk her zaman masumdur; Onu kötü oyuncular kullanır yönetmen o kadar kurnazdır ki; Aşıkları hep ağlatır..
  1. Yokluğun iki yakasını bir araya getirip varlığını iliklermisin ömrüme...
  1. Bırak gözlerin gözlerimde kalsın; Yüreğimin yüreğine söyleyecekleri var...
  1. Seni düşünürken, sonu gelmeyecek bir cümleydi sanki her şey, noktası yoktu.
  1. Sorma bana ne kadar seviyorsun diye! O kadar işte! Tavanı kadar sokağın, ve dibi kadar cehennemin.
  1. Hani derler ya, ben sensiz yaşayamam, diye. Ben onlardan değilim. Ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım
  1. Sen benim sarhoşluğumsun, ne ayıldım, ne ayrılabilirim, ne ayılmak isterim!
  1. Bana gitmek için gelme, geleceksen ölümüne gel ben seni son nefesime kadar severim..
  1. Ne senden öncesi var ne de senden sonrası... Önceside sensin sonrasıda...
  1. Sen seni seveni görmeyecek kadar kör isen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur...
  1. Seni seviyorum diyebiliyor isem bu sende bütün insanlığı, bir anlamda bütün canlı olan her şeyi, ve yine sende kendimi seviyorum demektir.
  1. Bana geleceksen herşeyinle benim olarak gel. Bir emanet gibi geldikten sonra, Yanımda olmanın ne anlamı kalır ki...
  1. Eğer beni bu sokakta,bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim...
  1. Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.
  1. Yalnızlık, bir barda unutulan sigara paketi gibidir. Fark edildiği yerde sahiplenilir ve hiçbir yalnızlık unutulduğu yerde bulunamaz.
  1. Dediler ki gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: GönüIe giren gözden ırak oIsa ne oIur.
  1. Yanında olduğum zaman değerimi bilmezsen; değerimi bildiğin gün beni yanında bulamazsın.
  1. Aşkın gözü kördür derler... Yalan! Seven, sevdiğinde, başkalarının gördüğünün en az iki katını görür...
  1. Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastalığım olacaksın benim.
  1. Aşk bazen o elini ilk tuttuğunda ki sıcaklık, gözlerine ilk baktığında'ki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.
  1. Küçük bir günaydındır bazen yürekleri uçuran, insanı göklere ulaştıran, bu da en güzel sevgiliye günaydın.
  1. Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.
  1. Yaşadığım her an seni özlemeye itiyor beni ağır geliyor yokluğun beklediğimsin, özlediğimsin, özlemimsin
  1. Sevgilerin en güzeli seni sevmek özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatın tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek
  1. Zaman bekleyen için çok yavaş,korkanlar için çok hızlı, yas tutan için çok uzun, sevinenler için çok kısadır. Ama sevenler için sonsuzluktur
  1. Öyle bir gel ki bana facem deki ilişki durumum değil, Kimliğimdeki medeni durumum değişsin.
  1. Sığmadın içime sevgili, bu yürek bu şehir ve özünü bulduğun şu garip sevda sana dar geldi.
  1. Gözlerin ne kadar güzel olursa olsun edebli bakmasını bilmediği sürece bakışların sadece şeytan için önem arz eder.
  1. Önemli olan medeni halinin bekar olması değil. Bekar halinin medeni olması.
  1. Sonsuz sevginin sıcaklığı kadar büyük olsada yüreğim; senden başkasını sığdıramayacak kadar da küçülür aslında.
  1. Hiç kimsenin mecburi istikameti değilim, kimsede benim çıkmaz sokağım değil.
  1. O başkasına gidecekse bırak gitsin. Kendini Kaybetsin. Bir gün geri dönerse sakın affetme! Yaşarken ölmeyi o’da öğrensin.
  1. İtiraf etmeliyim ki seninle her şey güzeldi. Ama yine söylemeliyim ki sensiz daha güzel.
  1. Ey sevdam! Beşinci mevsimim sensin. Sen sadece sen değilsin, bensin; bendesin, benimsin.
  1. Her şey güzelde birde senin için çarpan kalbin saat gibi olmasada her saat başı seni sen geçmese.
  1. Eğer bir gün gururunu yenip, bana geri dönmek istersen sakın dönme, çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururum başlar
  1. Gelme bana canın sağ olsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim
  1. Güven ruh gibidir, çıktığı yere bir daha geri dönmez.
  1. Gülerek kaybettiklerini ağlayarak kazanamazsın...
  1. Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.
  1. Birini seviyorsan adını farklı söylersin. O ad ağzının içinde güvendedir sanki.
  1. Sevdirmeye gayret etme kendini, sevilmeye terk et...
  1. Gerek yok her sözü, laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.
  1. Moralin bozukken bile seni güldüren insanlar varsa, kaybetme onları...
  1. Benim yağmurum senin gözlerinin dolmasıyla başlar.
  1. Kalk hadi sana değer vermeye geldim, kollarını aç bana bir umutla dolu kalbim...
  1. Bir yanda yüreğimi soğutmaya çalışırken, diğer yanda püsküren lavların enkazıydı aşk
  1. Aşk En Çok, Sevdiği Kadının Gözyaşlarına Kıyamayan Erkeğe Yakışır...
  1. Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzluğun sonunda sen olduğun sürece...
  1. Gözler Diyorum, Ne Çektiğin Acıyı Gizler, Nede Söylediğin Yalanı...
  1. Geldiğin kadar değil, göründüğün kadar mutlusun. Ve sakın unutma; gittiğin kadar değil, hak ettiğin kadar unutulursun...
  1. Kalbimin öyle derinlerindesin ki çıkarın yok, çıkası yok, çıkarasım yok...
  1. Aşk ne olursa olsun her engeli aşıp ona gitmek, onu görmek için her şeyi görmezlikten gelmektir.
  1. Dünyada bir kişi olabilirsin ama bir kişinin dünyasısın..
  1. Dünyada iki şey güzel biri aşık olmak diğeri sana aşık olmak..
  1. Sürekli kavga etsek bile, seni hayatımda istiyorum.
  1. Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte aşık olacaksın...
  1. İçimde boğuluşum, gözlerinin derinliğindendir... Uykusuzluğum, gözlerinin sabahında uyanışımdandır
  1. Sözler yetmez bazen, kalp konuşur. Aşk anlamlı bir oyundur.
  1. Aşkı dilinde değil, yüreğinde yaşayanla sonuna kadar gidilir.
  1. Sen olmadığında, ne zaman, ne de hayat geçiyor.
  1. Kalbinde ne varsa odur insan ben de biraz senim işte...
  1. Senden sonra ile başlayan cümleler olmasın hayatımda, senle birlikte kalsın bütün cümleler.
  1. Neyle ölçülür aşk? Altınla gümüşle? Metreyle tartıyla? Saatle dakikayla mı? Hayır, sabırla ölçülür aşk, şefkatle, tahammülle.
  1. Keşke Her Aşk Mutlu Bitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalabilse, Veya Unutmak Mümkün Olabilse!
  1. Senden sonra ile başlayan cümleler olmasın hayatımda, senle birlikte kalsın bütün cümleler.
  1. Senin O Minicik Kalbin Var Ya Benim O Kocaman Dünyam
  1. Beddua da edebilirim sana mesela; hayatıma girişin olsun da çıkışın olmasın diye...!
  1. Ne Sevgi Biter içimde Ne Adın Silinir Kalbimde, Gözlerin Aklımdayken...
  1. Aşk iki ucu tutulmuş lastiğe benzer biri bırakıldımı diğerinin canı yanar...
  1. Aşk dediğin nedir ki önce kök salar sonra yaprak gibi sallanır kuruduğunda yere düşer...
  1. Benim sadece iki elim var, hayata dört elle sarılmam için sana da ihtiyacım var...
  1. Sen gönlümün yüküsün. Omzumun değil. Sen canıma yarasın, tenime değil... Yürekte taşınan sırta ağır gelir mi?
  1. İnsan geride bıraktıklarını özler. sahip olduğundan sıkılır. ulaşamadığına tutulur. Genelde ulaşılmaz hep Aşk olur...
  1. Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan! sen aşkı yaşamayı hak ediyorsun demektir.
  1. Kalbimden bir parça düştü sen alıp koyarmısın...
  1. En Zoru Nedir Bilir misin ? Göz Göze Geldiğinde, Kafanı Çevirmek...
  1. Seni sevmek nefes almak gibiydi gel'de nefes almaktan vazgeç şimdi...
  1. Ey gönül ! Aşık olunca kalbin öyle çok yüksek sesle atar ki aklının sesini asla duyamazsın...
  1. Aşk sadece kalbi değil, bütün vücudu etkiler...
  1. Geleceğini bilseydim, geçmişte seni beklerdim.
  1. Aşk; belki de hayatın boyunca tekrarı olmayacak bir oyundur...
  1. Seni sevdiğimi senin gözlerine bakarken değil aynı şeyleri başka cümlelerle kurarken sevdim...
  1. Uzun uzun kelimeler kurup boşa yorma kendini bir bakışın anlatıyor zaten seni
  1. Sanada kırgınım papatya bir seviyormu sığdıramadın mı onca yaprağına...
  1. Sıkıntı çekecek kadar gücüm, acı çekecek kadar sabrım kalmasa da seni sevecek kadar kalbim her zaman vardır...
  1. Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir...
  1. Kalbimde öyle bir köşe var ki, Yalnız sana özel. Ve gözlerin diyorum, Gözlerin en çok bana baktığında güzel...
  1. Hep yanımda kal hiç gitme.Başımın tatlı belası ol beni hiç bırakma...
  1. Avucun arasına bir yürek bıraktım ister bir kenara kaldırıp atarsın ister kendi yüreğinin üstüne koyar her zaman seninle olacağını hatırlarsın
  1. Ne demiş şair.! Mutluluğu benimle bulan benimdir gerisi misafir...
  1. Hiç Bir Sevap Mutlu Etmedi Beni, Seninle Girdiğim Günahlar Kadar
  1. Her zaman senin değerini bilenlerin yanında ol değerini bilmeyenlere yol ver...
  1. Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.
  1. Sen vazgeçtim say, Ben ömürlük devam ederim...
  1. Milletin kovaladığı mutluluğu Sol yanımda ben sana saklıyordum...
  1. Aşk ateştir... Oynamayı göze alıyorsan, Kül olmayı da göze alıyorsun demektir...
  1. Bana kimsenin bakmayacağı gözlerle bak ki, ben de sana kimsenin gözleriyle bakmayayım...
  1. Senle beraber yaşamak hiç zorunlu olmaz seve seve olur...
  1. O olmazsa başkası olur diyemiyorum işte. Ya o olacak, ya ölüm. Başkasından banane!
  1. Tut ki nefesinim, beni içini çekmezsen öleceksin. Öyle sev!
  1. Akla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan! Öyle olsaydı, milyonlarca sen düşerdi başıma.
  1. Boş Konuşup Edebiyat Yapacağına Susta Kalbin Konuşsun..!
  1. Aşk bensem aşkım sensin şair bensem şiirim sensin...
  1. Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin...
  1. Bir sevgi tomurcuğusun şu yaralı gönlümde, bir sevgi pınarısın şu yaşlı gözlerimde...
  1. Sonunu bilemeyeceğim bu hayat'da sonu senle yaşanacak bir kader diliyorum sadece...
  1. Seni unutmak zor anlatmaksa imkansız, Sen unutuldukça hatırlanan, Anlattıkça bitmeyensin...

29 yorum:

  1. güzel sözler bulunmaktadır

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    knight online ve pvp serverler sevenlerı aramız'a beklıyoruz..

    teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    Selam arkadaşlar sizleride seslidünya

    Selam arkadaşlar sizleride seslidünya sohbet

    Merhabalar dostlar sizleride sesli chat

    YanıtlaSil
  5. HATA YAPIP YOKLUĞUMU FARKEDENLER ELBET BİR GÜN BENİ ÖZLEMEYE MAHKUM KALACAKTIR

    YanıtlaSil
  6. HATA YAPIP YOKLUĞUMU FARKEDENLER ELBET BİR GÜN BENİ ÖZLEMEYE MAHKUM KALACAKTIR

    YanıtlaSil
  7. Mesafeler, sevmeyi bilmeyen insanların bahanesidir...

    YanıtlaSil
  8. Casinos that accept US players for US dollars (2021)
    This page reviews and 남원 출장샵 lists 제주 출장안마 casinos that accept US dollars. 구미 출장안마 Casinos that 성남 출장마사지 accept US dollars 부산광역 출장샵 (2021)

    YanıtlaSil

Sizinde Güzel Sözleriniz Varsa Buraya Yazınız!

Güzel sözler aşk, Güzel sözler anlamlı kısa ve öz, Anlamlı sözler facebook, Anlamlı sözler şair